Identyfikacja wizualna firmy to kompletny zestaw symboli i znaków graficznych stosowanych przez firmę, na podstawie których firma jest kojarzona i rozpoznawana na rynku. Są to elementy budujące relacje z otoczeniem firmy i stanowią jeden z najistotniejszych elementów budowania i wartości marki. Spójna i profesjonalnie przygotowana identyfikacja wizualna jest jednym z kluczowych obszarów wartości firmy. Jest jak "dobre" opakowanie produktu, produktu jakim jest Twoja firma.
W skład elementów identyfikacji wizualnej wchodzą:
- nazwa firmy
- logotyp firmowy
- kolory i typografie
- materiały drukowane (wizytówki, papier firmowy, koperty, kalendarze itp.)
- elementy reklamowe: katalogi, ulotki, oznakowania samochodów, reklamy, banery reklamy internetowej, bilbordy
- wystrój firmy i pracowników
- tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe
- inne elementy wizualizacji
Dla Państwa potrzeb opracujemy kompletne rozwiązania identyfikacji wizualnej, przygotujemy księgę znaku czy dokument CI (Corporate Identity).
Dokument CI to zestawienie zasad i procedur stosowania znaków graficznych firmy w rożnych przypadkach użycia. Dodatkowo dokument CI określa minimalne wielkości znaków, pola ochronne, granice czytelności, standardy użycia poszczególnych znaków graficznych.
Posiadanie dokumentu CI, zapewnia nie tylko właściwe budowanie wizerunku graficznego firmy i troskę o standardy. Dzięki CI zdecydowanie łatwiej przebiega współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi, mediami.